SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

  • Home
  • /
  • SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

  1. SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne strani https://mizarstvo-kupec.si (KUPEC d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno stranjo https://mizarstvo-kupec.si upravlja podjetje KUPEC D.O.O., Gorica 30a, 3263 Gorica pri Slivnici.

Nakupovanje in naročanje v https://mizarstvo-kupec.si poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Zaradi različnih tehničnih razlogov sta poslovanje ali dostop do spletne strani včasih v kratkih intervalih onemogočena, saj potekajo vzdrževanja spletne strani. Zaradi vzdrževanja spletne strani lahko prihaja do občasnih motenj na spletni strani in s tem nepravilnih podatkov o cenah izdelkov, opisov in stanja zalog. Ponudnik ne odgovarja za nepravilne podatke, ki nastanejo pri vzdrževanju, hkrati pa bo kupca obvestil o morebitnih težavah, ki bi nastale ob naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih, lahko pa tudi vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas motile uporabo.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa – oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Storitve spletne trgovine koristite, ko se registrirate kot uporabnik, ali pa  opravite nakup brez registracije. Ob registraciji v sistemu pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, in geslo. Z registracijo ali s hitrim nakupom postanete uporabnik in pridobite pravico do nakupa. To velja za vse osebe, starejše od 16 let.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

  1. POSTOPEK NAKUPA

Ko najdete izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na ikono ”v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov je v njej. Če z miško kliknete na gumb košarica, se prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.

III. NAČINI PLAČILA

  • NAČINI PLAČILA
  • Pri spletnem nakupu je možno plačati na naslednje načine:
    • Plačilo po predračunu: po pošti ali na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu, prejmete predračun. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke v roku  v dogovorjenem roku. V primeru, da ste izbrali plačilo po predračunu, lahko le-tega poravnate na: TRR: IBAN SI56 0510 0801 5241 311 (Banka: ABANKA D.D. BIC-koda: ABANSI2X)  pri Sklic je enak številki naročila!

    Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

    V primeru kakršnihkoli napak pri cenah vam bomo omogočili odstop od nakupa. V ceno izdelka je všteta dostava za relacijo od 0 do 15 km. V primeru, da je relacija od sedeža družbe KUPEC d.o.o. in prejemnika izdelka več kot 15km, se stroški prevoza dodatno obračunajo.

  1. CENE

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so simbolične.

V ceno izdelka je všteta dostava do 15km od lokacije sedeža KUPEC d.o.o. do prejemnikovega naslova. V kolikor je relacija daljša se le ta dodatno obračuna.

AKCIJE in DRUGI POPUSTI

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujete izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike so označene. Pri vsakem izdelku, za katerega akcija ali cena s popustom velja, so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

PROMOCIJSKE KODE S POPUSTOM

Uporabniki lahko določene izdelke kupujete s pomočjo posebnih promocijskih kod, ki jih dobite na različne načine (na letakih, na družbenih omrežjih, preko mailinga). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Pravila uporabe so jasno določena. 

  1. ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine KUPEC D.O.O.  je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve dosežene in jih tudi presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov, itd. Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Vaših osebnih podatkov ne zbiramo, razen v primeru, ko nam vi to omogočite oz. v to privolite – ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Od naših novic se lahko odjavite kadarkoli, in sicer na [email protected]. Če se spremenijo vaši osebni podatki, vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na [email protected]. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za potrebe poslovanja KUPEC D.O.O. zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • geslo v šifrirani obliki,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu https://mizarstvo-kupec.si

Večino strani v spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi razkrili svoje osebne podatke, kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. IP-naslovi se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti.

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja KUPEC D.O.O. shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih KUPEC D.O.O. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov KUPEC D.O.O..

O piškotkih – Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

  1. NAROČILA

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo se zavrne, če se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti. Kupec ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA

Spletna trgovina z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, prične takoj po prejemu. Ponudnik mora blago oz. storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Kupec lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe povrne kupcu vsa prejeta plačila. Podjetje povrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik zahteval uporabo drugega. Potrošnik pri vračilu denarja ne nosi nobenih stroškov.

Kupec mora blago vrniti  v času 14 dni po sporočilu o odstopu od naročila. Po vračilu blaga prejme kupec vračilo denarja. Obrazec za odstop od naročila (DOC)

 

VII. DOSTAVA in POŠTNINA

Poštnina in dostava

Naročila  običajno odpremimo v skladu z dogovorjenim rokom. S stranko se dogovorimo za datum dostave. Dostavo vršimo s svojim lastnim prevozom.

V ceno izdelka je všteta dostava do 15km od lokacije sedeža KUPEC d.o.o. do prejemnikovega naslova. V kolikor je relacija daljša se le ta dodatno obračuna.

OSEBNI PREVZEM

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja. Pri zaključku nakupa pri tem izberete možnost OSEBNI PREVZEM. Stroškov poštnine v tem primeru ni.

VIII. POPRODAJNE STORITVE – GARANCIJA

Če izdelek, za katero je izdana garancija ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglasnem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora prodajalec potrošniku brezplačno zamenjati z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če prodajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Za zamenjano blago ali zamenjani bistveni del blaga z novim mora prodajalec izdati nov reklamacijski zahtevek. Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

  1. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.

V PRIMERU NAŠE NAPAKE

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa se dogovorimo za izvedbo novega izdelka.

  1. INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU

KUPEC D.O.O., Gorica 30a, 3263 Gorica pri Slivnici. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte
[email protected] in ustno na zapisnik v trgovini KUPEC D.O.O., Gorica 30a, 3263 Gorica pri Slivnici.

Pristojno osebje v podjetju KUPEC D.O.O., Gorica 30a, 3263 Gorica pri Slivnici bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. KUPEC D.O.O. bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. KUPEC d.o.o. bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja KUPEC d.o.o dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri pristojnem sodišču.

 

XII. REŠEVANJE SPOROV

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V kolikor stranki spora ne moreta rešiti preko pritožbe, z medsebojnim sporazumevanjem, je za spore pristojno sodišče ustrezne pristojnosti v Celju.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) KUPEC d.o.o. Gorica 30a 3263 Gorica pri Slivnici ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

XIII. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Zavezujemo se, da bomo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • pogoje, roke in postopke v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake;
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno;
  • informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

Pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

 

XIV. VARNOST

Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

 

  1. ODGOVORNOST IN INTELEKTUALNA LASTNINA

Pri urejanju spletne strani skušamo zagotavljati točnost in ažurnost informacij. Kljub temu pa je kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake v informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na tej spletnih strani.

Pridržujemo si pravico, da vse informacije, ki so vključene ali dosegljive na tej spletni strani kadarkoli, brez predhodnega opozorila spremenimo. Vsebine, objavljene na tej spletni strani, nimajo značaja uradnega dokumenta, razen kadar je to posebej navedeno. Prav tako ne odgovarjamo uporabnikom za morebitno škodo, ki bi lahko nastala zaradi tehničnih težav, oziroma zaradi nezmožnosti dostopa do spletne strani ali nezmožnosti uporabe informacij, ki se nahajajo ali izhajajo iz spletne strani.

Na tej spletni strani so tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega našega soglasja.

PODATKI O PODJETJU

KUPEC D.O.O.

Gorica 30a

3263 Gorica pri Slivnici

Slovenija

V primeru obiska na sedežu podjetja, Vas prosimo, da nas prej pokličete! Hvala!

Telefon:+386 (3)748 30 30

Fax:+386 (3)748 30 31

Email:[email protected]

Web: https://mizarstvo-kupec.si

KUPEC, proizvodnja, trgovina in storitve, d.o.o.

Davčna številka SI: 92334962

Matična: 2133423000

Status: POSLOVNI SUBJEKT POSLUJE

Zavezanec za DDV:Da (SI92334962)

Število zaposlenih:4 zaposleni

Dejavnost TSmedia: Mizarstvo; Stavbno pohištvo; Pohištvo in oprema

SKD:C16.230 – Stavbno mizarstvo in tesarstvo

Datum vpisa:7.6.2005